Повернення
Перш за все, хочеться сказати, що за весь час, у нас не було жодного повернення або обміну товарів. Це похвально і приємно. Проте, ми дуже лояльні до покупців і ми розширили рамки статті 9 "Закону про захист прав споживачів". Якщо в ньому зазначено, що повернення або обмін товару можливий протягом 14 днів, то в нашому інтернет магазині обмін і повернення товару можливий в протягом 30 днів без вказування причини. Так, ми не задаємо зайвих запитань.
Повернення товарів в нашому інтернет магазині:
- Можливий протягом 30 днів з моменту покупки;
- Для повернення не обов'язково мати при собі чек, нам достатньо Вашого мобільного, який є в базі замовлень;
- Можливий при дотриманні правил повернення товарів;
- Ми не задаємо зайвих питань.
Правила возврату та обміну
В цілому положення щодо приймання у нас такі ж, як і у будь-якого іншого інтернет-магазину. Проте, якщо щось пішло не так, ситуацію завжди можна врегулювати з менеджером.
Важливі моменти:
- Товар повинен зберегти товарний вигляд;
- Питання доплати при обміні товару на інший (якщо доплата потрібна, з тієї чи іншої сторони) узгоджуються в приватному порядку з менеджером;
- Упаковка товару не повинна бути розкрита, що особливо важливо для автохімії;
- Взаєморозрахунки з пересилання товару при обміні узгоджуються в приватному порядку з менеджером;
- У разі повернення товару, ми компенсуємо Вам пересилку товару від відділення Нової Пошти.
Повернення коштів
У разі, якщо правила повернення дотримані, ми обов'язково повернемо Вам вартість замовлення (включаючи пересилку його назад) одним з перерахованих способів:
- Оплатою накладеного платежу Нової Пошти після перевірки товарного вигляду замовлення;
- Поверненням грошей на банківську картку в разі, якщо Ви робили передоплату на банківську картку;
- Поверненням грошей на банківську картку в разі, якщо Ви робили оплату товару на сайті за допомогою платіжної системи LiqPay.
Повернення і обмін товару
Ви можете повернути товар за допомогою Нової Пошти, зробивши відправку відділення-відділення за погодженням з нашим менеджером. Ми відшкодуємо Вам і вартість товару, і пересилку Новою Поштою. У разі обміну товару, взаєморозрахунки по доплаті за товар (з тієї чи іншої сторони), а також оплата пересилки товару обговорюється в приватному порядку з менеджером.
Ми на стороні клієнта
У разі, якщо обмін товару відбувається з вини магазину (наприклад, ми переплутали товар або відправили замовлення не повністю), ми завжди на стороні клієнта. Вам не варто хвилюватися і Ви можете бути впевнені в тому, що ми за свій рахунок поміняємо товар на потрібний Вам, або відправимо за свій рахунок відсутні до замовлення товари.
- XENON.UA пропонує додаткову знижку для покупців за промо-кодом WPRS
- Зниження цін на HEPU, варіації товарів та нові фотографії продуктів
- Ми повернули на вітрину 20-літрову тару та знизили ціни
- DETAILPRO.COM.UA тепер продає антифризи HEPU, Febi та KRAFT
- HEPU G12 EVO: довгоочікувана новинка вже у нас
- Wycieraczki samochodowe online: ми відкрили магазин в Польщі на EWIPERS.PL
- Нова упаковка HEPU: тепер на сайті є фото всіх продуктів у новій тарі
- Статті і огляди сайту HEPU.COM.UA
- HEPU антифриз: Як розводити? Повна інструкція до дії
- Тосол чи антифриз: чим відрізняються? Чи можна змішувати?
- Підбір антифризу за авто: як обрати за маркою автомобіля?
- Новий дизайн упаковки HEPU з 2020 року
- В Україні з'явився преміальний антифриз HEPU P999 G12-SUPERPLUS
- Як поміняти антифриз в автомобілі
- Як обрати антифриз? За кольором? Клас G?
- Як відрізнити оригінальну упаковку HEPU від підробки